۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان با رمز «یا الله یا الله یا الله» آغاز به کار کرد.

محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان انجام شد، گفت: در مرحله استانی، ۲۰ تیم تخصصی در سه قالب پویانمایی، ایده پردازی و بازی‌های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این مطلب که برگزیدگان این مرحله استانی این رویداد در هفته بسیج با تیم سازمان فضای مجازی بسیج استان به تهران برای رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد، تصریح کرد: مرحله استانی به صورت همزمان با ۳۱ استان کشور و با حضور ۵۰۰ تیم رقابت خود را با تیم‌های هم استانی خود آغاز کرده‌اند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۱۰۳ نفر در قالب ۳۳ تیم، شامل ۳۱ نفر خواهر و ۷۲ نفر برادر در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند که پس از ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته، در نهایت ۷۲ نفر در قالب ۲۰ تیم برای حضور و رقابت در مرحله استانی پذیرش شدند.

طهرانی مقدم تصریح کرد: در بخش پویانمایی ۱۱ تیم، بازی‌های ویژه تلفن همراه پنج تیم و در قسمت نرم افزار ویژه تلفن همراه چهار تیم با حضور ۷۲ نفر از سراسر استان حضور دارند و در مدت حضور خود در محل برگزاری رویداد، اقدام به تولید محصول خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رویداد یک بخش جانبی هم با عنوان رویداد تولید محتوای مردم پایه آغاز به کار کرده بود که از ۸ تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۸ نفر به صورت انفرادی ۲۸۰ اثر خود را در بخش‌های ویدئو موبایلی ۸۳ اثر، پوستر ۹۶ اثر و عکس نوشته ۱۰۱ اثر برای رویداد ارسال کردند و از برترین‌های این بخش نیز در مراسم اختتامیه مرحله استانی رویداد تجلیل خواهد شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خاطر نشان کرد: امسال برخلاف سنوات گذشته شاهد حضور تیم‌های بانوان در مرحله استانی نیز هستیم، نکته جالب آن است که در میان شرکت کنندگان یک تیم خانوادگی نیز وجود دارند.

وی گفت: در مرحله استانی رویداد، یک غرفه شتاب دهنده ایجاد شده که در بحث کار آفرینی شرکت کنندگان را برای توسعه کسب و کار آینده و اقتصاد تیم‌ها راهنمایی می‌کنند.

طهرانی مقدم خاطر نشان کرد: در این رویداد ۷ داور، منتور (راهنما) شرکت کنندگان را برای اینکه بتوانند به محصول نهایی خود برسند، راهنمایی می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و توانمند بسیج در حوزه تخصصی تولید محتوا، ارتقا و رشد این توانمندی‌های فنی و خلاقانه و همچنین شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه دیجیتال در راستای اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال عنوان کرد.

بنابراین گزارش، این رویداد با فرمان سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

این رویداد در بخش‌های پویا نمایی، نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه در بخش پویا نمایی با موضوعات «جهاد تبیین، وحدت اسلامی، سبک زندگی، فرهنگ ایثار و مقاومت، آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و اهدای خون اهدای زندگی» در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه با موضوعات «قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت، سبک زندگی و آموزش و تربیت» و موضوعات بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه «قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش» آغاز به کار کرد.

کد خبر 5633452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha